Egyedi adatbázis programok fejlesztése és kész megoldások
- Havidíjas, kész megoldások, kezdeti költségek nélkül
- Általános leírás, az adminisztrációs rendszerek hasznossága
- ERP (Vállalatirányítási információs rendszer) leírás
- CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelés) leírás
Kész informatikai megoldások, programok
A már meglévő szoftverek révén Önnek nem kell kifizetnie az akár több százezer forintos elkészítési költséget! Ezek a programok az ügyfélkapcsolat kezelés (ügyfélnyilvántartás és visszakövetés) és vállalatirányítási feladatokat is képesek ellátni. A rendszer pár nap alatt beüzemelhető, és a havidíjon kívül semmilyen költség nem terheli Önt (ez tartalmazza az adatbázis mentés és visszaállítás, valamint a rendszer karbantartás díját is).A CRM(ügyfélkapcsolat) és ERP(vállalatirányítás) rendszereken kívül speciálisan biztosítási bróker cégek számára kifejlesztett rendszerrel is rendelkezünk!
Amennyiben kérdése van, keressen minket nyugodtan!
Adminisztrációs és ügyviteli rendszer
Egy adminisztrációs rendszer megkönnyíti életet, átláthatóbbá tesz a vállalkozást. Az éppen folyamatban lévő ügyeket egy ilyen rendszeren keresztül lehet nyomon követni, így az emberi figyelmetlenségből adódó károk minimálisra csökkenthetőek. A rendszert hozzáigazítjuk az Önök igényeihez, az Önök által végzett tevékenységhez. Ezzel a személyre szabott programmal gyorsítható az ügymenet, és ha az adatábázis az interneten van (természetesen többszörösen biztosítva), akkor bárhonnan elérheti a rendszert, ellenőrizheti kollégái tevékenységeit.Ügyfél-menedzsment szoftverek (CRM)
Az egyszerűbb CRM szoftver ügyfeleket tartja nyilván, rendszerezi az adatokat és az aktuális célnak megfelelő keresések, lekérdezések végezhetőek rajta. A mi által fejlesztett szoftverek egyik nagy előnye, hogy internetes szerverünkkel összekapcsolva bárhonnan biztonságosan elérhetőek.A bonyolultabb CRM rendszer:
Definíció: "CRM Customer Relationship Management - Ügyfélkapcsolatok keze-lése.
Az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel való támogatása. Egy központi ügyféladatbázist kialakítva minden szempontból meg kell/lehet ismerni az ügyfelek igényeit, jellemzőit, így azok jobb kiszolgálásban részesülhetnek."
A jó ügyfélkapcsolat-menedzsment az egyik alapvető eleme az üzleti sikernek.A CRM alapvetése, hogy segítsen a cégeknek, hogy a technológia és emberi erőforrások bevonásával nagyobb betekintést nyerhessen ügyfeleik viselkedésébe és az általuk hordozott üzleti potenciálra.
Komplex és vállalatirányító rendszerek (ERP)
A komplex rendszerek rengeteg funkvióval rendelkeznek. Egy központi szoftverben egyesülnek és értékelődnek ki a több kisebb alrendszer eredményei. Az ERP rendszer célja, hogy jól modellezze a céget és tevékenységét elektronikus formában, hogy kövesse és kiszolgálja a céget informatikai eszközökkel. Az ERP rendszerek egyediek, a vállalkozás igényeihez igazodva.Felkeltettük érdeklődését?
Keressen fel minket az alább elérhetőségeken, vag y kérjen ajánlatot:
e-mail: feher.norbert@zeroweb.hu
telefon: 06-70/650-5000